صادرات ماهی طلال

صادرات ماهی طلال به کشورهای دیگر به ویژه کشور هایی مانند مالزی، فیلیپین، روسیه و تایلند، می‌تواند یک فرصت تجاری مهم باشد.

خصوصا اگر ماهی طلال در منطقه‌ای خاص به میزان قابل توجهی با کیفیت مناسب و مرغوب تولید شود. ماهی طلال ، با توجه به کیفیت گوشت و میزان تقاضا در بازارهای بین‌المللی بویژه در صنعت کنسرو سازی، می‌تواند یک ماهی صادراتی موثر و پر فروش باشد.

همه چیز درباره ماهی طلال یا گورسیم

ماهی طلال یکی از انواع ماهی آب شیرین است که از خانواده ماهیان سالمونیدها به شمار می‌رود.

این ماهی معمولاً در آب‌های شیرین سرد زندگی می‌کند. ویژگی‌های این ماهی لذیذ در ادامه آورده شده است.

  • اندازه: ماهی طلال می‌تواند به اندازه‌های مختلفی برسد، که این موضوع به زیستگاه، سن و… مرتبط است.

اما به طور کلی ابعاد ماهی طلال بین 20 تا 35 سانتی متر است، اگرچه در برخی موارد می تواند تا 45 سانتی متر نیز رشد کند.

  • رنگ پوست بدن: معمولاً ماهی طلال دارای رنگ براق و زیبا است.

رنگ بدن این ماهی‌ها غالبا از سمت بالا به پایین بدن از سبز آبی تیره شروع شده و هر چه به سمت پایین بدن و پهلو ها پیش بروید، رنگ نقره ای بر آن غالب می شود.

همچنین در قسمت بالایی بدن این ماهی، نوار های تیره و روشنی قابل مشاهده است که یکی از مهم ترین و ملموس ترین تفاوت های ظاهری با اغلب ماهیان خوراکی به شمار میرود.

تغذیه ماهی طلال

تغذیه ماهی طلال معمولاً بر اساس محیط زیست طبیعی آن و نیازهای غذایی خاص این ماهی تنظیم می‌شود. اما در کل، تغذیه ماهی طلال شامل موارد زیر است؛

ماهی طلال عمدتاً به صورت شکارچی زندگی می‌کند و اغلب از کرم‌ها، میگوها، ماهی‌های کوچک و سایر موجودات آبزی به عنوان غذا استفاده می‌کند. همچنین، بعضی از ماهیان طلال به طور مصنوعی تغذیه می‌شوند و ممکن است غذای خشک و پلت‌های مخصوص ماهی‌ها را بپذیرند.

تغذیه ماهی طلال در مراحل مختلف زندگی می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، در مرحله جوانی، ماهیان طلال ممکن است به مواد غذایی کم‌چرب و پرپروتئین نیاز داشته باشند، در حالی که در مرحله بزرگسالی، نیازهای غذایی آنها ممکن است متفاوت باشد.

خرید آنلاین ماهی

خرید و ارسال ماهی از این مجموعه در بسته بندی های خاص انجام می شود.

خرید آنلاین ماهی
صادرات ماهی طلال

مزایا و فواید ماهی طلال

منبع عالی پروتئین: ماهی طلال منبع عالی از پروتئین با کیفیت و ضروری است.

منبع اسیدهای چرب امگا-3 : ماهی طلال دارای سطوح بالایی از اسیدهای چرب امگا-3 مانند ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) است. این اسیدها برای سلامتی قلب و عروق مفید بوده و سبب کاهش التهابات، پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی شده و در نتیجه سبب حفظ سلامت مغز و سیستم عصبی می شود.

حفظ سلامت مغز و عملکرد ذهنی: مصرف ماهی طلال به عنوان یک منبع غنی از امگا-3 می‌تواند به حفظ سلامت مغز و بهبود عملکرد ذهنی کمک کند. این مواد مغذی می‌توانند در پیشگیری از اختلالات ذهنی مانند افسردگی و اضطراب نیز موثر باشند.

 

تقویت سیستم ایمنی: ماهی طلال به عنوان یک منبع غنی از ویتامین D و آهن می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و در پیشگیری از بروز بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی نقش داشته باشد.

 

پیشگیری از بیماری‌های مزمن: مصرف منظم ماهی طلال می‌تواند به پیشگیری از بروز بیماری‌های مزمن مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و برخی از انواع سرطان‌ها کمک کند.

با این وجود، مهم است که ماهی طلال از منابع پاک و بدون آلایش تهیه شده و به درستی پخته شود تا از بهترین فواید آن برای سلامتی بدن استفاده شود.

ماهی فروش، ارائه دهنده تازه ترین ماهی و میگو

ماهی فروش به عنوان یکی از بزرگترین صادر کننده های ماهی گوریسم یا همان طلال در ایران، این محصول را با قیمت مناسب و با رعایت پروتکل های بهداشتی پرورش ماهی، به بسیاری از کشور های آسیای شرقی مانند فیلیپین، تایلند و مالزی و یا کشور هایی مانند روسیه صادر می نماید.

ماهی طلال ارائه شده توسط ماهی فروش کاملا سالم بوده و اغلب جهت صنایع کنسرو سازی به کشور های نام برده شده ارسال و صادر می گردد.

تمامی ماهی های طلال ارائه شده توسط ماهی فروش، درب کارخانه چابهار این مجموعه تحویل داده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ماهی فروش تماس حاصل نمایید.

به بالا بروید
نزدیک
نزدیک